29 Ağustos 2009 Cumartesi

sevmedigim oyunlar

Bugece bana gelen onca isiktan sadece bir tanesi beni yeterince aydinlatiyor.Evet bugece kalemimi senin icin dans ettiriyorum, yine.Beklemedigim seylerin aniden olmasi absurd bir oyunun basarisiz bir sahnesine benziyordu.Benim icin anlamsizlasmaya basladiginda kendimi henuz kaybetmemisken seni ozleyecegim zamanlar icin sakladim.Gerceklerden kortugum acik.
Gun gectikce degistigim gibi senin icin hep ayni kalacagimda kesin.Cevaplari bulmaktan korktugum icinmi sorulari yanitlamiyorum sence? Ona istemedigi biseyi yaptirmak ve anlamsiz cumleler kurdurtmak istemiyorum.Neyin yanlis gittigini bilmek yeterli, baska bir ben olup kendime mantikli bir sekilde akil verdigim ben'i gercek hayata davet ediyorum.
Konusma bence sadece dusun biraz, hicbisey soyleme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder